ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور

فروش سيستم هاي توزين لودر ، باسكول لودر ،

شماره تماس : ۰۲۱۸۱۶۶۱۰۷۶
آدرس : دفتر فروش : اصفهان

ایمیل :hashemi.r@hotmail.com
تعداد بازدید : ۵۶۴

فروش سيستم هاي توزين لودر ، باسكول لودر ،
توضیحات

باسکول لودر (Loader Scale) و یا همان سیستم توزین لودر یکی از محصولات اين گروه صنعتی بوده که در معادن سنگ ساختمانی، سنگ آهن، معادن شن و ماسه، کارخانجات آجرپزی، سیمان، کاشی و سرامیک مورد تست قرارگرفته و کارایی بالای آن مورد تائید قرار گرفته است.
باسکول لودر و یا سیستم توزین لودرکه در واقع برای اندازه گیری وزن بار موجود در پاکت لودر مورد استفاده قرار می گیرد، بر روی انواع لودر کوماتسو (Komatsu loader)، لودر کاترپیلار (Caterpillar Loader) لودر ولوو (Volvo Loader) و انواع لودر چینی (ZL50) و … قابلیت نصب را دارد.
بعضی از مزایای سیستم توزین لودر عبارتنداز :
جلوگیری از اضافه تناژ بر روی کامیون ها و تریلرها،
آمارگیری از مقدار بار گیری در زمان و تاریخ مشخص
حذف نیاز به باسکول های زمینی
و دقت بالای اندازه گیری ( ۹۹% دقت(

سطح مهارت : کاملاً حرفه ایی

نحوه عملکرد باسکول لودر(باسکول لودر چگونه کار می­کند)

اساس کار باسکول لودر تخمین وزن بر اساس فشار روغن جک بالابر لودر می­باشد. این عملیات تخمین وزن می­تواند به دو صورت Static  یا Dynamic صورت پذیرد. سیستم­های استاتیک با یک سنسور فشار کار می­کنند که فشار سمت پرفشار جک را قرائت می­کند. در این سیستم باید باکت لودر در یک موقعیت معین ثابت و بدون حرکت برای چندین ثاینه توقف نماید تا عملیات تخمین وزن صورت پذیرد. دقت پایین به دلیل تک سنسوره بودن و وقت گیر بودن به دلیل توقف اجباری، از معایب این سیستم محسوب می­شود. اما در سیستم­های باسکول دینامیک فشار قسمت پر فشار و کم فشار جک توسط دو سنسور فشار مجزا قرائت می­شوند که به دقت بسیار بالاتر نسبت به سیستم دینامیک منجر می­شود. از طرفی در سیستم­های دینامیک نیاز به توقف باکت برای عملیات توزین نیست و کافیست باکت در عملکرد عادی لودر بالا آورده شود تا تخمین وزن با دقت 99 درصد که یک استاندارد جهانی است صورت پذیرد. در سیستم­های دینامیک علاوه بر دو سنسور فشار که به آن اشاره شد، دو عدد سنسور مجاورتی (چشمی) نیز برای تعیین موقعیت بوم لودر بر روی آن نصب می­شود و لذا تعداد سنسورهای این سیستم به چهار می­رسد. به همین دلیل سیستم توزین دینامیک دارای قیمت بالاتر نسبت به سیستم استاتیک می­باشد که در قبال آن دقت بسیار بالاتر و عدم نیاز به توقف برای توزین را به همراه دارد.





آگهی های مشابه

بازدید روز

۱۰۳۷

بازدید دیروز

۲۵۳۱

بازدید ماه

۱۲۴۸۸۲

بازدید کل

۱۵۲۸۸۴۵۴

افراد آنلاین

۱۳۹

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 250000 ریال
هر ستاره اضافه 250000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط

سقف کاذب - بازسازی خانه - دیوارپوش پی وی سی


پالون هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.