ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور

ویندوز 8 اورجینال و اصلی - ویندوز 8 قانونی

شماره تماس : ۰۲۱۲۸۴۲۲
آدرس : تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2 تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4

ایمیل :Iran@microsoftlicense.com
تعداد بازدید : ۴۸۳

ویندوز 8 اورجینال و اصلی - ویندوز 8 قانونی
توضیحات
از تفاوت‌های نسخه های اصلی ویندوز با نسخه های غیر اصلی می‌توان به چند نکته اشاره کرد: معمولاً Source هایی که کاربران توسط آن ویندوز را نصب می‌نمایند از منابعی همچون Torrent و یا دیگر سایت‌های به اشتراک گذاری فایل‌ها تهیه می‌گردد. حتی معتبرترین شرکت‌های داخلی که ویندوزهایی غیر اصلی (غیر از منشاء شرکت تولید کننده – مایکروسافت) و بدون محدودیت را با قیمتی بسیار پایین در اختیار کاربران می‌گذارند نیز قابل اطمینان نیستند و حتی اگر ادعایی بر “Untouched” بودن آن کنند نمی‌توان از دست‌کاری-نشده بودن آن سورس ها اطمینان حاصل نمود. رفع محدودیت‌های ویندوزها معمولاً توسط اجرای فایل‌های Crack تولید شده توسط افرادی ناشناس صورت می‌پذیرد؛ اجرای فایل‌های Crack دروازه ای همیشگی در کامپیوتر شما به روی آن افراد باز می‌کند که نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس نیز نمی‌تواند از این امر جلوگیری نماید. استفاده از Windows Update که مایکروسافت روزانه و یا هفتگی در اختیار کاربران قرار می‌دهد بسیار حائز اهمیت می‌باشد و نه تنها ایرادات شناسایی شده ویندوز را برطرف می‌کند بلکه امکانات جدید و به روزرسانی های مفیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



https://microsoftlicense.com/fa/Windows-8-8.1-Original-License-Key



آگهی های مشابه

بازدید روز

۲۳۹۴

بازدید دیروز

۲۶۵۵

بازدید ماه

۱۳۴۵۷

بازدید کل

۱۵۴۴۷۱۲۲

افراد آنلاین

۲۴۹

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 250000 ریال
هر ستاره اضافه 250000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط

سقف کاذب - بازسازی خانه - دیوارپوش پی وی سی


پالون هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.