ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور

ویزیو اورجینال و اصلی - ویزیو قانونی

شماره تماس : ۰۲۱۲۸۴۲۲
آدرس : تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2 تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4

ایمیل :Iran@microsoftlicense.com
تعداد بازدید : ۳۹۰

ویزیو اورجینال و اصلی - ویزیو قانونی
توضیحات
Microsoft Visio Professional را می‌توان به عنوان ابزاری پیشرفته جهت رسم چارت‌های سازمانی، نمودارهای فعالیت‌های کاری و غیره نام برد. این برنامه قالب‌های حرفه‌ای و مدرن و همچنین اشکال پر کاربرد را مطابق با استانداردهای جهانی و به صورت از پیش طراحی شده در اختیار شما قرار داده و به شما کمک می‌کند تا به آسانی رسم نمودارهای سازمانی پیچیده خود را آغاز کنید و سپس به راحتی بین نمودار رسم شده و پایگاه داده (مانند Excel) ارتباط برقرار کنید. به وسیله این برنامه می‌توانید به طراحی دیاگرام‌های شبکه، فلوچارت‌های اداری و سازمانی، چارت اطلاعاتی، تقویم‌ها و غیره به صورت حرفه‌ای بپردازید. قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Microsoft Visio Professional 2013: - مجسم سازی ارتباطات یک گروه کاری. - افزودن و ترازبندی راحت اشکال. - رسم سریع نمودارها با استفاده از قالب‌های از پیش طراحی شده در زمینه‌ها و رشته‌های مختلف مانند IT، اداری و مدیریت فرآیند. - شماتیک کردن نمودارهای بزرگ و پیچیده. - استفاده از اشکال و تصاویر مدرن، تم‌ها و تصاویر پویا. - برنامه‌ای قوی برای انواع رشته‌های مهندسی از ساختمان تا شبکه مکانیک برق. - ارائه طیف گسترده‌ای از قالب‌ها و شماتیک‌های مورد نیاز رشته‌های مختلف. - رسم نمودار شبکه، دیاگرام گردش کار و مدل‌های پایگاه داده. - صادر نمودن نمودار‌ها در قالب‌های مختلف. - امکان انتخاب فرمت تصویر تولیدی. - مناسب برای پروژه‌های صنعتی بزرگ. - پشتیبانی از جدیدترین نسخه‌های ویندوز.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



https://microsoftlicense.com/fa/Visio-Original-License-Key



آگهی های مشابه

بازدید روز

۱۸۸۱

بازدید دیروز

۳۷۳۲

بازدید ماه

۱۲۸۶۷۱

بازدید کل

۱۵۴۱۹۰۲۳

افراد آنلاین

۱۵۵

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 250000 ریال
هر ستاره اضافه 250000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط

سقف کاذب - بازسازی خانه - دیوارپوش پی وی سی


پالون هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.