ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور

ویندوز 10 اورجینال و اصلی - ویندوز 10 قانونی

شماره تماس : ۰۲۱۲۸۴۲۲
آدرس : تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2 تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4

ایمیل :Iran@microsoftlicense.com
تعداد بازدید : ۴۰۲

ویندوز 10 اورجینال و اصلی - ویندوز 10 قانونی
توضیحات
اگر کاربر ویندوز ۷ بودید، امکان استفاده از فروشگاه آنلاین خاصی را نداشتید. اما ویندوز ۱۰ به شما امکان می دهد تا نرم افزار مورد نیازتان را برای انجام امور کوچک و بزرگ بیابید. اجرای تمامی برنامه ها هم به طور تمام صفحه یا در پنجره های کوچک تر ممکن است. افزایش کارآیی و بهره وری برنامه های مختلف و تنوع برنامه های چندرسانه ای مانند برنامه های مدیریت عکس، ویدیو، موسیقی، نقشه ها، افراد مخاطب، نامه ها و تقویم از جمله دیگر مزایای ویندوز ۱۰ است. تمامی این برنامه ها را هم می توان به طور لمسی یا به طور سنتی از طریق موشواره و صفحه کلید اجرا کرد. مرورگر مایکروسافت اج مرورگر edge که ابتدا با عنوان آزمایشی اسپارتان معرفی شده بود، تکمیل شده و به مرورگر پیش فرض ویندوز ۱۰ مبدل شده است. امری که سروصدای شرکت های سازنده مرورگرهای رقیب را درآورده و آنها مطابق معمول مایکروسافت را به انحصارطلبی متهم کرده اند. افزایش سازگاری با برنامه ها و افزونه های مختلف، سرعت بالاتر، حالت خاص برای قرائت متون، امکان نوشتن بر روی متون، سازگاری با کورتانا و … از جمله مشخصات edge است.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



https://microsoftlicense.com/fa/Windows-10-Original-License-Key



آگهی های مشابه

بازدید روز

۱۳۳۱

بازدید دیروز

۴۵۷۱

بازدید ماه

۱۳۳۱

بازدید کل

۱۵۴۳۴۹۹۶

افراد آنلاین

۲۴۳

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 250000 ریال
هر ستاره اضافه 250000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط

سقف کاذب - بازسازی خانه - دیوارپوش پی وی سی


پالون هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.