ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور

شیرپوینت سرور 2019 اورجینال و اصلی - شیرپوینت سرور 2019 قانونی

شماره تماس : ۰۲۱۲۸۴۲۲
آدرس : تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2 تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4

ایمیل :Iran@microsoftlicense.com
تعداد بازدید : ۳۴۱

شیرپوینت سرور 2019 اورجینال و اصلی - شیرپوینت سرور 2019 قانونی
توضیحات
لیستهای مدرن در شیرپوینت ۲۰۱۹ در شیرپوینت ۲۰۱۹، مایکروسافت لیستی از رابط های کاربری همانند SharePoint Online را برای دسترسی تیم های کاری، اشتراک گذاری و همکاری در مورد داده های ساخت یافته و ارائه اطلاعات از دیگر سیستم ها به SharePoint برای پشتیبانی از فرآیند کسب و کار ارائه کرده است. افراد می توانند با مجموعه ای از قابلیت های فراوان که در سراسر دستگاه ها و مرورگرها در حال کار هستند، ساخت، هدایت، سرپرستی و ارتباط با اطلاعات را انجام دهند. کتابخانه های مدرن در شیرپوینت ۲۰۱۹ به همین ترتیب، شیرپوینت ۲۰۱۹ ، کتابخانه های سند مدرن را معرفی می کند که رابط کاربری بهتری را فراهم می کند و آنها سریع تر، بصری تر و واکنشگراتر هستند. کتابخانه های سند مدرن دارای یک رابط کاربری مدرن هستند که یک رابط کاربری مشابه با OneDrive ارائه می دهند، بنابراین برای ایجاد یک پوشه جدید و آپلود فایل ها در مرورگر بسیار منطقی است. سایت های ارتباطی در شیرپوینت ۲۰۱۹ سایت های ارتباطی به SharePoint online معرفی شده اند و به دلیل ارائه ویژگی های خاص همکاری بسیار محبوب هستند. همچنین به کاربران کمک می کنند تا در فایل ها، لیست ها و کتابخانه ها در کنار هم کار کنند. سرور شیرپوینت ۲۰۱۹ سایتهای ارتباطی را معرفی می کند که به شما امکان برقراری ارتباط با افراد در سراسر سازمان خود بوسیله سایت های ارتباطی زیبا، پویا و آماده تغییر را می دهد و صفحاتی ارائه می کند که هر کاربر در آن با اطلاعات کامل مشغول به کار است. One Drive برای کسب و کار شیرپوینت ۲۰۱۹ دسترسی تلفن همراه به محتوا، افراد و برنامه های کاربردی را همراه با رابط کاربری جذاب و پاسخگو بین دستگاه ها و اندازه صفحه نمایش بهبود می بخشد. این قابلیت باعث افزایش ذخیره سازی فایل ها و اسناد همکاری مورد نیاز برای پشتیبانی از آخرین نسل مشتریانی است که تمایل به همگام سازی با OneDrive بمنظور کسب وکار دارند. شیرپوینت موبایل شیرپوینت جدید باعث می شود اینترانت شما بر اساس فعالیت های شما در تمام سایت ها، افرادی که شما با آنها کار می کنید، محتویاتی که در آن کار می کنید و فرایندهای کسب و کار شما، با دسترسی بیشتر، هوشمندانه تر و شخصی تر پیش بروند. پشتیبانی از فایل های بزرگ، محدودیت های کاراکتر و نام فایل و پوشه تغییر بزرگی در اندازه فایل های مجاز در سرور شیرپوینت ۲۰۱۹ وجود دارد، سرور شیرپوینت ۲۰۱۹ اجازه می دهد فایل هایی تا ۱۵ گیگابایت را آپلود کنید. شیرپوینت ۲۰۱۹ پشتیبان یک مجموعه گسترده از انواع و نامگذاری قراردادها که شامل پشتیبانی از # و ٪ به عنوان حروف پشتیبانی شده در نام فایل ها و پوشه ها در سراسر کتابخانه های سند در SharePoint و OneDrive که برای کسب و کار وجود دارند، می باشد. این امر به مردم اجازه می دهد که فایل های حاوی کاراکترهای # و ٪ را ایجاد، ذخیره و همسو کنند، چه این کاراکترها به عنوان پیشوند چه بعنوان پسوند به نام فایل یا پوشه اضافه شوند. شیرپوینت ۲۰۱۹ محدودیت های طول مسیر URL را از ۲۶۰ واحد Unicode به ۴۰۰ واحد افزایش داده است.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-شیرپوینت-سرور-اورجینال-Sharepoint-Server



آگهی های مشابه

بازدید روز

۴۳۹۴

بازدید دیروز

۴۳۲۰

بازدید ماه

۱۴۳۱۳۶

بازدید کل

۱۵۴۳۳۴۸۸

افراد آنلاین

۳۵۱

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 250000 ریال
هر ستاره اضافه 250000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط

سقف کاذب - بازسازی خانه - دیوارپوش پی وی سی


پالون هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.