ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور

ویندوز سرور اورجینال و اصلی - ویندوز سرور قانونی

شماره تماس : ۰۲۱۲۸۴۲۲
آدرس : تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2 تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4

ایمیل :Iran@microsoftlicense.com
تعداد بازدید : ۳۷۳

ویندوز سرور اورجینال و اصلی - ویندوز سرور قانونی
توضیحات
معرفی مایکروسافت ویندوز سرور ویندوز سرور (Windows Server) یک سیستم‌عامل از خانواده مایکروسافت ویندوز و از گروه ویندوز سرور تولید شده از شرکت مایکروسافت و برای سرور است. مهمترین ویژگی این نسخه نسبت به نسخه‌های .قبلی رابط کاربری جدید مترو است.از ویندوز سرور در واقع برای راه اندازی سرویس های مختلف و ارائه آنها به کاربران استفاده میشود. ویندوز ۸٫۱ در واقع یک کلاینت است به معنی اینکه سرویس گیرنده میباشد البته ما در ویندوز ۸ شاهد ورود بعضی سرویسهای خدمات دهنده مثل IIS ویا hyper-v ویا موارد دیگر نیز هستیم اما در کل از ان برای مصارف فردی و به نحوی خانگی استفاده میشود.ویندوز سرور برای مدیریت شبکه های کامپیوتری به صورت متمرکز و با بی نهایت سیستم طراحی شده است و به درد کارهای خانگی نمیخورد. سرویس های آن مانند ,dhcp , dns , iis , file server …. میباشد . در مورد استفاده سازمانی از ویندوزسرور معمولا” برای کامپیوتر مرکزی از ویندوز سرور و برای کارمندان از ویندوز های کلاینتی که شما انها را با نام هایی مثل windows :XP ,7 ,8 و باقی موارد میشناسید .استفاده میکنند.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-ویندوز-سرور-اورجینال



آگهی های مشابه

بازدید روز

۷۳۱۵

بازدید دیروز

۵۳۱۷

بازدید ماه

۲۳۶۹۵

بازدید کل

۱۵۴۵۷۳۶۰

افراد آنلاین

۱۷

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 250000 ریال
هر ستاره اضافه 250000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط

سقف کاذب - بازسازی خانه - دیوارپوش پی وی سی


پالون هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.