ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور

آفیس 2019 اورجینال و اصلی - آفیس 2019 قانونی

شماره تماس : ۰۲۱۲۸۴۲۲
آدرس : تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2 تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4

ایمیل :Iran@microsoftlicense.com
تعداد بازدید : ۴۴۹

آفیس 2019 اورجینال و اصلی - آفیس 2019 قانونی
توضیحات
آفیس 2019 جدیدترین سری از سری نرم افزار های اداری شرکت مایکروسافت است. مایکروسافت، خبر از آفیس ۲۰۱۹ داد که دارای ویژگی های جدیدی از قبیل تغییراتی در اکسل و پاورپینت، برای مشتریان سازمانی است. مهمترین تغییرات Office 2019 در بخش پشتیبانی از مانیتور های لمسی و مداد های دیجیتال به چشم می خورد. مایکروسافت آفیس 2019 Pro Plus برای ویندوز 10 میباشد و قابل اجرا در تمام نسخه های دیگر سیستم عامل میباشد . مایکروسافت آفیس 2019 با عنوان نام مستعار codenamed Cornflakes یک نسخه از مایکروسافت آفیس است که در سال و در تاریخ 6 سپتامبر 2017 بطور کلی و مجموعه کاملی ترتیب بندی و اصلاحات کامل در آن صورت گرفت . و در نیمه دوم سال 2018 منتشر شد . نگرانی اصلی این انتشار، به طور کلی ارائه ویژگی هایی است که قبلا برای مشترکین Office 365 محدود شده است . این نسخه از آفیس شامل تمام ویژگی های Office 365 همراه با ویژگی های کامل تر از جمله بهبود رنگ آمیزی ، ویژگی های انیمیشن جدید در پاورپوینت شامل ویژگی های مورف و زوم و فرمول ها و نمودار های جدید در Excel برای تجزیه و تحلیل داده ها می باشد. پیشنمایش محصولات جدید این آفیس در اواسط سال 2018 آغاز شد . افیس 2019 قابلیت های جدید کاربردی و فناوری اطلاعات را برای مشتریانی که هنوز برای سرویس های ابری آماده نیستند، اضافه خواهد کرد.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



https://microsoftlicense.com/fa/Office-2019-Original-License-Key



آگهی های مشابه

بازدید روز

۳۲۴۸

بازدید دیروز

۵۰۵۱

بازدید ماه

۵۴۶۷۷

بازدید کل

۱۵۳۴۵۰۲۹

افراد آنلاین

۸۸۵

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 250000 ریال
هر ستاره اضافه 250000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط

سقف کاذب - بازسازی خانه - دیوارپوش پی وی سی


پالون هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.