ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور

داینامیک سرور 2016 اورجینال و اصلی - داینامیک سرور 2016 قانونی

شماره تماس : ۰۲۱۲۸۴۲۲
آدرس : تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2 تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4

ایمیل :Iran@microsoftlicense.com
تعداد بازدید : ۳۵۶

داینامیک سرور 2016 اورجینال و اصلی - داینامیک سرور 2016 قانونی
توضیحات
ویژگی‌های جدید CRM 2016 : سفارشی سازی Theme این قابلیت امکان شخصی سازی رابط کاربری نرم افزار CRM مایکروسافت را فراهم می کند. با استفاده از این قابلیت شما می توانید لوگو رو رنگهای CRM را تغییر دهید و ظاهر آن را به آنچه مورد نظرتان است شبیه کنید. بهبود ناوبری در بخش ناوبری تغییرات خوبی انجام شده است که در ادامه 4 مورد از برجسته ترین آنها را توضیح می دهیم. 1. کاشی های منو در CRM 2016 مایکروسافت منو تغییر کرده است و کلیک روی هر آیتم منو باعث نمایش زیر منوها به صورت دسته بندی شده می شود. (تصویر زیر). در نسخه 2015 از نرم افزار CRM همه زیرمنوها در یک خط نمایش داده می شدند و بعضا برای انتخاب آنها نیاز با اسکرول در منو بود. 2. آیکن تغییر ماژولها همان طور که می دانید امکانات نرم افزار CRM مایکروسافت در 5 ماژول فروش، خدمات، بازاریابی، تنظیمات و راهنما دسته بندی شده است. در نسخه CRM 2015 برای سویچ بین این ماژولها روی لوگوی CRM کلیک می کردیم. در نسخه 2016 آیکن جدیدی در مقابل لوگو اضافه شده است که با کلیک روی آن می توان بین ماژولها سویچ کرد. 3. آیتم های اخیرا استفاده شده این گزینه رکوردها و نماهایی که اخیرا استفاده شده اند را نمایش می دهد . کاربر می توان برخی از آنها را pin کند تا دسترسی به آنها ساده تر باشد. 4. ناوبری فرم در نرم افزار CRM شما می توانید یک فرم طولانی را به بخش های مجزا تقسیم کنید و برای هر بخش نامی قرار دهید. این دکمه جدید کمک می کند لیست بخشهای فرم را مشاهده کنید و به راحتی به بخش مورد نظر بروید. توربو فرم ها در CRM 2016 شیوه رندر کردن فرم ها تغییر داده شده است و لذا بهبود چشم گیری در سرعت نمایش ها فرم ها مخصوصا فرم های طولانی ایجاد شده است.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



https://microsoftlicense.com/fa/index.php?route=product/product&path=94&product_id=208



آگهی های مشابه

بازدید روز

۳۱۷۸

بازدید دیروز

۴۳۲۰

بازدید ماه

۱۴۱۹۲۰

بازدید کل

۱۵۴۳۲۲۷۲

افراد آنلاین

۱۹۷

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 250000 ریال
هر ستاره اضافه 250000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط

سقف کاذب - بازسازی خانه - دیوارپوش پی وی سی


پالون هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.