ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور

نماینده رسمی برای ویندوز 10 اصل - ویندوز 10 قانونی

شماره تماس : ۰۲۱۲۸۴۲۲
آدرس : تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2 تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4

ایمیل :Iran@microsoftlicense.com
تعداد بازدید : ۳۴۳

نماینده رسمی برای ویندوز 10 اصل - ویندوز 10 قانونی
توضیحات
امنیت در ویندوز ۱۰ هم مانند ویندوز ۸ از قابلیت بوت امن استفاده شده است. این قابلیت باعث می شود در زمان راه اندازی سیستم عامل اجرای هیچ کد مشکوکی که مورد تایید مایکروسافت نباشد امکان پذیر نباشد و لدا این کدها امکان نصب بر روی سخت افزارهای رایانه ای را نخواهند داشت. در ویندوز ۸ روش هایی برای دور زدن این قابلیت وجود داشت، اما در ویندوز ۱۰ تلاش شده تا تمامی آنها مسدود شود. چهار قابلیت تازه امنیتی ویندوز ۱۰ عبارتند از Device Guard، Microsoft Passport, smart screen و Windows Hello .Windows Hello یکی از جالب ترین این قابلیت هاست که به کاربر امکان می دهد از اسکنر عنبیه، اسکنر اثر انگشت یا سیستم تشخیص چهره به جای رمز عبور استفاده کند. تا پیش از این استفاده از اسکنر اثر انگشت در ویندوز از طریق برنامه‌هایی همچون hp protect tools امکان‌پذیر بود. همچنین Family features ایجاد حساب کاربری ویژه کودکان در ویندوز ۱۰ را ممکن می کندکه در آن نکات امنیتی به مراتب بیشتر از حالت عادی رعایت می‌شود. این حساب کاربری برای مدیریت دقیق نحوه استفاده از وب سایت ها و برنامه های مختلف قابل استفاده است و با استفاده از آن می توان ساعت استفاده کودک از هر برنامه یا اینترنت را محدود کرد. SmartScreen این ویژگی اولین خط دفاعی در برابر حملات فیشینگ و وب سایت هایی است که سعی به سرقت هویت و اطلاعات شخصی دارند. با استفاده از یک سیستم پیشرفته، SmartScreen وب سایت ها و حتی نرم افزار ها را برای بررسی تهدیدات بالقوه مورد بررسی قرار می دهد.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



https://microsoftlicense.com/fa/Windows-10-Original-License-Key



آگهی های مشابه

بازدید روز

۲۶۳۹

بازدید دیروز

۵۰۵۱

بازدید ماه

۵۴۰۶۸

بازدید کل

۱۵۳۴۴۴۲۰

افراد آنلاین

۴۲۱

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 250000 ریال
هر ستاره اضافه 250000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط

سقف کاذب - بازسازی خانه - دیوارپوش پی وی سی


پالون هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.