ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور

شیرپوینت سرور اورجینال و اصلی - شیرپوینت سرور قانونی

شماره تماس : ۰۲۱۲۸۴۲۲
آدرس : تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2 تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4

ایمیل :Iran@microsoftlicense.com
تعداد بازدید : ۳۴۶

شیرپوینت سرور اورجینال و اصلی - شیرپوینت سرور قانونی
توضیحات
مجموعه سایت یک مجموعه سایت گروهی است از سایت های شیرپوینتی در یک ساختار درخت واره ای، این گروه از سایت ریشه به عنوان معرف مجموعه سایت شروع می شود. معمولا هر برنامه وب حداقل دارای یک مجموعه سایت می باشد. مجموعه سایت ها می توانند پایگاه داده مستقلی برای محتوای خودشان داشته باشند. و یا با دیگر مجموعه سایت های همان برنامه وب به صورت اشتراکی از یک پایگاه داده محتوا استفاده کنند. برنامه سرویس (Service Application) برنامه سرویس (SA) تکه های کوچکی از قابلیت های شیرپوینت هستند که برای دیگر برنامه های وب و دیگر SAها در فارم مورد استفاده قرار می گیرند. سرویس همگام سازی پروفایل کاربران، سرویس ایندکس گذاری جستجو نمونه هایی از SAها می باشند. یک SA را می توان متوقف کرد در حالیکه روی یک سرور دیگر در حال کار است. همچنین می توان برای یک SA بین سرورهای مختلف فارم تعادل بار ایجاد کرد. SAها تا حد ممکن مستقل از هم پیاده سازی شده اند. بنابراین راه اندازی مجدد یک SA، وجود خطا در آن و یا تنظیمات اشتباه SA نباید مانع از ادامه فعالیت فارم شیرپوینت شود. هر SAای که فعال می شود معمولا پروسس مربوط به خودش را دارد و مقدار مشخصی از حافظه RAM سرور را اشغال می نماید. همچنین هر SA عمدتا پایگاه داده و اکانت سرویس اکتیو دایرکتوری مربوط به خودش را دارد. نسخه های شیرپوینت سرور و شیرپوینت سازمانی علاوه بر همه SA های مربوط به نسخه پایه شیرپوینت، SAهای بیشتری نیز دارند.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-شیرپوینت-سرور-اورجینال-Sharepoint-Server



آگهی های مشابه

بازدید روز

۲۸۰۲

بازدید دیروز

۴۳۲۰

بازدید ماه

۱۴۱۵۴۴

بازدید کل

۱۵۴۳۱۸۹۶

افراد آنلاین

۴۶۳

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 250000 ریال
هر ستاره اضافه 250000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط

سقف کاذب - بازسازی خانه - دیوارپوش پی وی سی


پالون هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.