ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور

نرم افزار تحت وب سانیار

شماره تماس : ۰۲۱۶۶۵۹۶۸۰۰
آدرس :

ایمیل :ghazaleh6947@yahoo.com
تعداد بازدید : ۴۸۹

نرم افزار تحت وب سانیار
توضیحات

آينده از آن كساني است كه به سراغش  مي روند .........

انسانهاي موفق , كار فردا را امروز انجام مي دهند

سانيار فراتر از زمان و مكان گام بر مي دارد !

سانیار یک مجموعه نرم افزاری تحت وب است

سبد محصولات تحت وب سانيار

1-  نرم افرار حسابداري مالي تحت وب سانيار

2-  خزانه و نقد وبانك  تحت وب  سانيار

3- حقوق و دستمزد و كارگزيني تحت وب سانيار

4- فروش و مديريت بازرگاني تحت وب سانيار

5- انبار و حسابداري موجودي كالاي تحت وب ساينار

6-  مديريت صدور و  پردازش بارنامه  هوائي

7- سامانه فروشگاه مجازي سانيار

8- نگهداری و تعمیرات  PM واحد های تولیدی

چرا سانيار؟

1-  سانيار منطبق بر آخرين فناوري روز و نيازهاي آينده مشتري طراحي گرديده

2- اعتقاد  شركت پاسخ مثبت به نياز مشتري است , پس نگران نيازهاي آتي نباشيد

3- قرارداد خدمات پشتيباني اجباري ندارد

4- تمام خدماتي كه تحت وب ارائه گردد مادام العمر رايگان است

5- كاربري نرم افزار حسابداري مالي تحت وب , رايگان است

6- خدمات پشتيباني لحظه اي و بر خط و 7*24

امنيت و تکنولوژي هاي استفاده شده در توليد  محصولات تحت وب سانيار :

1.  بانك اطلاعاتي: 2014

2. رابط كاربري ويندوز: Delphi 2010

3. رابط كاربري وب :Asp.Net 4/C#

4. Sql Server Authentication Mode جهت اتصال به بانک اطلاعاتي که بالاترين امنيت را در بر دارد (ايجاد يک حساب کاربري به ازاي هر کاربر در SQL Server)

5. استفاده از معماري چند لايه (Multi-Tier Architecture) بر پايه تکنولوژي SOA

6.  کليه مجوزهاي نرم افزار قابليت تعريف در 3 لايه متفاوت را دارا مي باشند که عبارتند از لايه بانک اطلاعاتي, وب سرور و محيط کاربري (UI)

7. امکان اجراي نرم افزار بر روي بستر شبکه داخلي و اينترنت بطور همزمان

افتخار  سانيار:

1-  سانيار موفق به ثبت و دريافت گواهي نامه تاييديه فني و ماليكت  از شوراي عالي انفورماتيك كشور گرديده است.

2-  شعار و اعتقاد مجموعه سانيار "پاسخ مثبت به نياز مشتري " است بنابراين محصولات منتطبق بر نياز مشتري سفارشي خواهند شد .

امنیت سانیار

سانیار پس از سالها بررسي و تحقيق به از تكنولژي بهره گرفت كه سالها در كشور هاي پيشتاز صنعت IT مرسوم است .اين فناوري كه به معماري سه لايه معرف گشته است , تشكيل شده از سه لايه نرم افزار , وب سرويس و بانك اطلاعاتي . در این معماري سطوح دسترسی را در هر  سه لايه کنترل می شود و به جز لایه وب سرویس , دسترسی  دیگری به بانک اطلاعاتی وجود ندارد . بنابراین نیازی به اشتراک گذاری بانک اطلاعاتی در محیط وب نداشته و ارتباط نرم افزار و بانک اطلاعاتی فقط از طریق وب سرویس امکان پذیر است .

قابليت هاي کلي نرم افزارها  :

1- عدم محدوديت تعداد كاربر  قابليت اجرا در محيط شبكه ,  وب و ويندوز

2- امكان ساخت هر نوع گزارشي كه اطلاعات آن در بانك اطلاعاتي وجود دارد توسط كاربر يا واحد خدمات فروشنده

3- اختصاص دوره هاي مالي نامحدود به هر يک از شرکت هاي تعريف شده

4-  جستجو هوشمند(Search Inside) ،ابزاري است جهت جستجو در کليه اطلاعات ذخيره شده در سيستم و همچنين منوهاي نرم افزار بصورت همزمان و تنها با فشردن يک کليد

5-  تعريف گروه هاي کاربري ,کنترل کاربران در گروه و تخصيص مجوزهاي مختلف به کاربران بر روي هر دوره مالي

6- ايجاد ابزار رويدادنگاري عمليات سيستم با قابليت نمايش کليه عمليات انجام شده بر روي هر رکورد

7- تعيين اطلاعات مربوط به شماره همراه و ايميل هر کاربر جهت ارسال گزارشات و پيام هاي سيستم به صورت خودکار

8- قابليت تعيين مجوزهاي کاربران در سه لايه مختلف ( بانک اطلاعاتي ، دسترسي به بانک اطلاعاتي ، رابط کاربري)

9- امکان Drag & Drop  کردن اطلاعات از جدول کاربران به ساير جداول

10- قابلیت استفاده به صورت چند شرکتی و هلدینگ و شرکتهای عضو گروه و کنترل کاربران در سطح هر شرکت و دوره مالی

11-  استفاده از ابزار گرافيکي جهت اختصاص کاربر به شرکت

12- قابليت ذخيره تغيير اندازه سطرها و ستون ها به تفکيک هر کاربر

13- اختصاص چندين صفحه کاربري متفاوت

14- حسابداری جند ارزی

قابليت هاي سيستم حسابداري مالي :

1-  کدينگ حسابداري در سه سطح گروه ، کل  و معين

2-  سطوح حساب تفصيلي نامحدود

3- مراحل مختلف ثبت و کنترل اسناد

4-  طبقه بندي هاي مختلف اسناد با قابليت اختصاص وضعيت هاي ثبت مختلف به هر طبقه از ثبت اسناد

5-  طلاعات تکمیلی بر اساس نیازهای کاربران و سازمانها و امکان ثبت در برگه های مختلف

6-  درج اطلاعات ارزي براي هر آرتيکل

7-  قابلیت شاخص نمودن رديف هاي هر سند به صورت رنگي به تفکيک هر کاربر

8- امکان تجميع اطلاعات ارتيکل هاي مشابه هر سند به صورت خودکار

9- دوباره شماره گذاری اسناد

10- ایجاد اسناد متعدد بستن  حسابهای موقت و دایم بر اساس شرایط مختلف

11-  مخزن اسناد شامل تمام اسناد صادره از زیر سیستم ها با قابلیت های بسیار برای ارسال اسناد به سیستم مالی

12- ترازها و گزارشات استاندارد و خاص حسابداری , گزارشات تجمیعی جهت نگارش دفاتر , گزارشات ارزی

13- کنترل بودجه در سطوح مختلف حسابها و گزارشهای مانده و کنترل بودحه

14- گزارشات تجمیعی در سطح گروه شرکتها

قابليت هاي نرم افزار انبار و کنترل موجودي :

1-  تعريف انبارها به صورت نامحدود با کنترل کاربران در سطح انبار

2-  قيمت گذاري  اطلاعات خروجي براي هر انبار با استفاده از روش هاي  ميانگين موزون ، ميانگين متحرک ، اولين صادره از اولين وارده ،  اولين صادره از آخرين وارده )

3- تعيين کدينگ حسابداري به تفکيک انبار ، کالا ، اضافات ، کسورات ، ارزش افزوده و اشخاص در کليه سطوح حسابداري

4- امکان تعريف اطلاعات تکميلي انبار در سه سطح کالا ، هدر برگه ها و جزئيات برگه ها بر اساس نیاز کاربر و سازمان

5- امکان استفاده از واحدهاي سنجش ، اطلاعات تکميلي و اختصاص کدهاي بارکد نامحدود براي هر کالا

6-  تبدیل واحد های شمارش و محاسبه موجودی بر اساس واحد های شمارش مختلف

7- امکان تعريف موقعيت هاي مختلف قرار گرفتن کالا بر اساس چيدمان هاي مختلف در هر انبار

8- امکان اختصاص کالا به انبارهاي مختلف با تعيين اطلاعات ( حداقل موجودي ، حداکثر موجودي ، مدت مصرف ، منبع تامين ، نقطه سفارش ، ضريب سفارش ، انتظار دريافت و شيوه خريد) در هر انبار

9- امکان تعريف اضافات و کسورات انبار با قابليت تعيين ويژگي هاي مختلف ( مقدار پيش فرض ، قابليت ويرايش ، درج خودکار ، وضعيت "فعال/غيرفعال" و تاثير در بهاي تمام شده)

10-  تعريف کليه فرآيندهاي کاري انبار منطبق با نياز مشتري با امکان تعريف مراحل مختلف ثبت برگه هاي انبار به تفکيک مقداري و ريالي با توجه به نوع عملکرد در فرآيند مربوطه

11-  ثبت مجزا و همزمان اطلاعات تعدادي و ريالي ورودي هاي انبار براساس دسترسي هاي تعريف شده

12-  امکان تخصيص هزينه هاي خريد ، از جمله حمل و ترخيص با تعيين کد طرف حساب مربوطه جهت اعمال در اسناد حسابداري

13- صدور برگه هاي رسيد ، حواله ، برگشت به خريد و برگشت به انبار به صورت مستقل و يا از محل ساير برگه ها

14- امکان عمليات انبارگرداني شامل اخذ تگ شمارش عيني ، ثبت و اعمال شمارش هاي عيني در مراحل نا محدود ، تهيه مغايرت انبارگرداني و ايجاد برگه هاي کسري و اضافي موجودي .

15- مبادله اطلاعات با سيستم  فروش

16- ارسال سند حسابداري انبار  در سطوح  و سر فصل های نا محدود

17- ایجاد و کنترل درخواست خرید / درخواست کالا از انبار و صدور برگه های رسید انبار و حواله انبار از محل این برگه ها

18- برگه انتقال بین انبارها جهت انتقال موجودی کاالا  بین انبار های مختلف

19- گزارشات استاندارد و خاص انبار و حسابداری انبار , خرید

20- گزارشات و خروجی های لازم برای TTMS گزارشات خرید و فروش فصلی و ماده 169

قابليت هاي كلي نرم افزار فروش و اعتبار مشتريان :

1- قابلیت چند شعبه ای ,ایجاد و کنترل  طبقه بندی برگه های مختلف

2- اضافات و كسورات با قابلیت کنترل در سطوح , کاربران , طبقات , مشتریان , کالاها

3- مصوبات فروش و قيمت گذاري در سطوح , کاربران , طبقات , مشتریان , کالاها

4-  كالا و خدمات قابل فروش  و قابلیت فروش یک کالا از انبارهای مختلف

5- معرفي مشتريان و طبقه بندی مشتریان

6-  مراحل نا محدود ثبت و کنترل برگه ها و دسترسي كاربران

7-  برگه هاي سفارش , صورتحساب فروش و خدمات , برگشت از فروش و دستور خروج در کنترل سطوح , کاربران , طبقات , مشتریان

8- رتباط منطقی بین برگه های مختلف و انتقال اطلاعات بین برگه های فروش و انبار

9-  كنترل اعتبار مشتريان

10- ارتباط با سیستم خزانه و کنترل تسویه فاکتورها

11-  گزارشات خاص و استاندارد فروش با قابلیت های بررسی و مرور لایه به لایه

12- ارسال سند به مالي در سطوح و سرفصل های  مختلف مالی

قابليت هاي كلي نرم افزار نقد وبانك و خزانه داري :

1-  تعريف بانكها , اسناد , صندوق ها و محدويت هاي هر يك و سطوح دسترسي هر كاربر

2-  برگه هاي دريافت ها و پرداختها و گردش هاي بانكها , اسناد , صندوق

3-  مراحل ثبت و تصويب عمليات و دسترسي كاربران

4-  گزارشات كارت حساب بانكها , صندوق , تنخواه و ...

5- گزارشات مشروح و خلاصه اسناد دريافتني و پرداختني

6- مبادله اطلاعات با سيستم فروش

7- ارسال سند به مالي در سطوح و سرفصل های مختلف مالی

قابليت هاي كلي نرم افزار حقوق

1- ایجاد و کنترل پارامترهای حقوق بر اساس درختواره سازمانی

2- امکان تعریف قواعد و فرمول های مختلف در سطوح مختلف سازمانی در درختواره سازمانی

3-  قابلیت استفاده از حدود 200 فرمول مختلف محاسبه حقوق

4-  کنترل وام ها و پس اندازهای پرسنل

5- پرونده الکترونیکی پرسنل با قابلیت اختصاص و نگهداری اطلاعات پرسنل , افراد تحت تکقل و اسناد مکاتبه ای

6- صدرو احکام مختلف در برای پرسنل در یک دوره مالی

7- فرم اضافات و کسور جهت پرداخت های خارج از حکم

8- فرم کارکرد جهت کنترل کارکرد پرسنل

9- امکان محاسبه و تعدیل مالیات سالیانه

10-  تهیه فایل و  اطلاعات مورد نیاز سازمان امور مالیاتی و سامانه  مالیات حقوق

11-  تهیه فایل و اطلاعات مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی و سامانه تامین اجتماعی

12- تهیه فایل و دیسکتهای مختلف بانکی

13-پشتیبانی از جدول مشاغل

14- سرعت بسیار بالا  و منحصر به فرد محاسبات

15-مورد استفاده سازمان محترم دانش آموزی شهر تهران جهت پردازش و محاسبه حقوق بیش از 5000 نفر

قابليت هاي كلي نرم افزار نگهداری و تعمیرات

1-  قابلیت اجرا در مرورگر

2-  تعریف و کنترل انواع مهارت و پرسنل و مهارت پرسنل

3-  تعریف و کنترل اطلاعات سازنده ها , نمایندگان

4-  تعریف و کنترل انواع فعالیت های نگهداری و تعمیرات

5- درختواره تولید و درختواره تولید  وکنترل اطلاعاتی هر ماشین در هر درختواره

6-  شناسنانه ماشین آلات , شناسنامه های ایمنی , مشخصه های فنی , مستندات فنی , میزان مصرف انرژی , شاریط محیطی و ...

7-  تعریف انواع نگهداری و تعمیرات مانند روانکاری , سرویس , باززسی

8-  کارتابل نت , جهت اختصاص فعالیتهای به پرسنل و کنترل فعالیت های صورت گرفته 

جهت دریافت اطلاعات بیشنر به سایت paya.co مراجعه کرده و یا با شماره های 02166596800 و09120282990 تماس حاصل فرمایید .





آگهی های مشابه

بازدید روز

۲۹۰۰

بازدید دیروز

۴۹۲۳

بازدید ماه

۵۹۲۵۲

بازدید کل

۱۵۳۴۹۶۰۴

افراد آنلاین

۶۲۰

تعرفه تبلیغات

یک ستاره 250000 ریال
هر ستاره اضافه 250000 ریال
به همراه بک لینک مستقیم سایت و کلمات کلیدی مرتبط

سقف کاذب - بازسازی خانه - دیوارپوش پی وی سی


پالون هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.